سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باروری دانش، تصور و فهم است . [امام علی علیه السلام]

کتیبه سنگی

 
 
ماه شب چهارده !(سه شنبه 86 اسفند 28 ساعت 1:21 صبح )

اینجا هوا صاف است.

بوسه بر ماه می زنم !

هر گاه دلت  تنگ شد...

به ماه بنگر ...

چرا که مانند هر شب ...

بوسه ای عاشقانه در انتظار توست...

=====================================================

از باران می نویسم برای باران!
وقتی که سکوتم را با صدای رعد نگاهت شکستی...

.

.

.

.

ادامه  نداره دنبال باقیش  نگرد!!!

===========================================

حال من همراهی است
شعر من خوبی و مردم خواهی است
چه کسی می خواهد ، بشود همره من؟
که نماند در راه
که بماند همراه
با دل ساده من
 ==========================================

                                                                                            راد







بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 113746  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «